Wednesday 11 April 2012

Cupcakes




Semasa saya enter post ini baru dapat berita yang gempa bumi kedua telah melanda Sumatera selepas gempa bumi yang pertama melanda pada pukul 4.00 petang tadi. Doa saya semoga rahmat dan kasih sayang Allah meliputi semua mangsa-mangsa tersebut dan juga semua Muslimin Muslimat termasuklah kita di bumi Malaysia ini. Innalillahi wa inna ilaihi rajiun........


Cupcakes ini dibuat sempena besday kak yati tempohari.Chocolate moist cupcakes dengan various filling antaranya creem cheese, peanut butter and chocolate ganache..... Sedap kata kak yati. Alhamdulillah, seronok dapat feed back yang memberangsangkan daripada kawan-kawan dan customers saya... yang mana adalah kawan-kawan saya juga.

Saya masih terlalu awal di dalam bidang ini.... jadi amatlah banyak yang perlu saya pelajari dan perbaiki demi kepuasan saya dan juga customers saya......Saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan...

No comments: