Tuesday 9 October 2012

Fruity Pavlova

Kawan baik saya sejak Form 4 di Sek. Keb. Agama Sultan Azlan Ayah Bota (SMKASAS)  Wan Hafizah and Shida datang ke rumah saya Aidilfitri dulu. Dah lama tak jumpa..... iyelah masing-masing dah ada haluan sendiri.... Jadi kebetulan hari tu ada balance pavlova.. dah tersurat nak jadi rezeki Wan dan Shida... sedap kata deme...


Minggu lepas... Wan sms ckp she was craving for my pavlova... so dia order 2 set untuk santapan bersama rakan-rakannya di LHDN Ipoh. Terimakasih Wan.....









PAVLOVA saya memang istimewa.... perasan pulak..... betul.... nak membuatnya bukan senang... saya je yang tahu ........ yang penting..... kaya dengan buah-buahan.......selak-selak buah baru nampak krim.... so motif di sini ialah saya nak kata pavlova saya banyak letak buah.... hihi..

Nak order?  012-6409936... Luv u....

No comments: