Wednesday 10 October 2012

Pudding Roti Saya....

Rakan sekerja saya, Nabilla was craving for butter bread pudding and asked me to bake it. Saya ni pun bukannya pandai sangat pun.... setakat talam roti tu okay lah...  Tidak mahu menghampakan, saya pun google all the recipes online.... thanks to those  who are willing to share. Sharing is berkat.... Tapi tak tahulah pulak saya the exact taste. Hopefully sedap and okaylah ikut kehendak dan selera Nabilla. Masih menunggu feed back beliau tapi dah tak sabar-sabar nak post...

Salah satu jenis yang dibakar - bahan yang berbeza except for the bread

Ini yang guna teknik bain marie - bahan yang berbeza dgn yang atas tu

Saya cuba buat kedua-duanya.................. yang atas tu dah kali kedua lah saya buat.....



Gambar saya tak cantik sangat.............saya cuma guna handphone..... itu pun handphone purbakala...... tak canggih.....sedihnya..... itu je yang ada.... syukurlah...


Since saya buat kedua-dua jenis purposely untuk Nabilla rasa dan comment, so saya divide kepada dua bahagian dan  saya hantarserah kepada empunya diri. Minta-mintak sedaplah.....Amin



Yang hitam-hitam tu bukannya hangit, tapi tak tahulah camera canggih saya ni..hihi..

No comments: